Beverentunnel afgesloten in één richting in weekends 12-15 juni en 19-22 juni
ERNSTIGE HINDER - Gedurende twee weekends in juni werkt het Agentschap Wegen en Verkeer op de R2 in de Antwerpse haven aan het wegdek in de Beverentunnel. De tunnel is dan telkens volledig afgesloten in één richting en het verkeer wordt bovengronds omgeleid via de sluis van Kallo.
- Van vrijdagavond 12 juni 21u tot uiterlijk maandagochtend 15 juni 5u is de Beverentunnel afgesloten voor verkeer op de R2 in de richting van Beveren/Gent.
- Van vrijdagavond 19 juni 21u tot uiterlijk maandagochtend 22 juni 5u is de Beverentunnel afgesloten voor verkeer op de R2 in de richting van Stabroek/Nederland.